Keresés

Belépés

Iratminták használata

Az iratminták aktív előfizetés esetén érhetőek el és használhatók. A regisztrációt követően email-ben értesítünk, ami tartalmazni fog egy díjbekérőt is. Ebben szerepel a rendszerhasználat éves díjának összege, valamint a fizetési lehetőségek. Az előfizetés érvényessége 365 napra szól, és a fiók aktiválása a regisztrációt követően 1 munkanapon belül megtörténik.

Az általunk kínált dokumentumokat kifejezetten professzionális felhasználóknak szánjuk. Jogászok által szerkesztett dokumentumaink mindig a hatályos jogszabályok alapján készülnek, és folyamatosan frissítjük őket. Fontos megjegyezni, hogy a rendszerünkhöz csak jogosult felhasználók férhetnek hozzá, így az adatok illetéktelenek kezébe nem kerülhetnek. Mindazonáltal hangsúlyozzuk, hogy a felhasználóknak egyéni felelőssége van az általuk továbbított adatok védelmére és biztonságára ügyelni.

Így használd a rendszerünket:

  1. Jelentkezz be a rendszerbe!

kezdolap

  1. Bejelentkezés után az Iratcsoportok menüpont nyílik meg, ahol lehetőséged van a kívánt ügycsoport kiválasztására.

ugycsoportok

  1. Miután kiválasztottad a megfelelő ügycsoportot, új ügyet indíthatsz vagy szerkesztheted a folyamatban lévő ügyeidet.

322.svg

  1. Új ügy indításához válaszd ki a szükséges dokumentumokat, majd nyomd meg az „Ügy indítása a kijelölt iratmintákkal” gombot.

0460.svg

  1. A rendszer minden megnyitott új ügyet automatikusan elment, azonban annak érdekében, hogy később könnyen azonosítható legyen a létrehozott ügyed, javasolt az ügynek nevet adni a „Megnevezés” mezőben és azt elmenteni.

559.svg

  1. Az ügy létrehozása után megjelennek a kiválasztott dokumentumok. Ezekhez később további dokumentumok adhatók az Iratminta hozzáadása menü segítségével.

iratminta

  1.  A kiválasztott dokumentumokhoz szükséges adatokat struktúráltan, az űrlapok segítségével kell kitölteni. Az űrlapokban megadott adatok valamennyi dokumentumban megjelennek, módosításuk esetén valamennyi dokumentumban módosulnak.

urlapok

  1. Az egyes űrlapokba bevitt adatok az űrlapok mentésével automatikusan bekerülnek az iratmintákba. Az űrlapokban csillaggal jelzett mezők kitöltése kötelező, ezek üresen hagyása esetén az űrlap nem menthető el. Ha nem áll rendelkezésre minden kötelező adat, a csillagos mezőkbe kérdőjel beírásával menthető az űrlap. Az űrlapokat a felhasználó elküldheti e-mailben ügyfelének, aki egy linken keresztül maga is kitöltheti a rá vonatkozó adatokat, így a felhasználó megspórolja az adatbevitelre fordítandó időt. A felhasználó a már kitöltött vagy részben kitöltött űrlapokat is kiküldheti ügyfelének ellenőrzés vagy adatkiegészítés céljából.

08.svg

  1. Fontos: Csak azokat az űrlapokat kell kitölteni, amelyek a generálni kívánt dokumentumokhoz szükségesek. Így pl. egy adásvételi szerződés esetében csak akkor kell az előszerződésre vagy ingó adásvételre vonatkozó űrlapokat kitölteni, ha ezekre a dokumentumokra szükségünk van. 
  2. Amennyiben az űrlapokhoz „Szerződés dátuma” űrlap is tartozik, az ott megadott hely és idő kerül valamennyi dokumentumra.
  3. Az űrlapok kitöltésével és elmentésével a rendszer automatikusan legenerálja a kívánt dokumentumokat.
  4. Az elkészült dokumentumok
    közvetlenül kiküldhetőek e-mailben html. formátumban az ügyfeleknek (icon_send.svg ikon),
    utószerkeszthetőek .html formátumban (ikon_edit.svg ikon),
    közvetlenül
    nyomtathatóak html. formátumból (ikon_print.svg ikon),
    vagy konvertálhatóak odt. formátumra (ikon_odt_export.svg ikon), mely a kompatibilis a legtöbb szövegszerkesztővel (word, pages, open office stb.) Ebben az esetben csak annyi dolgunk van, hogy a dokumentum mentésénél megadjuk a kívánt (pl. docx) kiterjesztést.

iratminta-kikuldes

 

Tetszik nekem, regisztrálok!

Regisztráció